BBO Discussion Forums: partner gezoch die op regelmatige basis spelen wil - BBO Discussion Forums

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

partner gezoch die op regelmatige basis spelen wil

#1 User is offline   b wouters 

  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 2020-August-22
  • Gender:Male
  • Location:belgium
  • Interests:partner

  Posted 2020-August-22, 07:18

goede middag, ben op zoek naar een partner die op regelmatige tijdstippen een paar wil vormen met me,
speel graag en veel en hou wel van wat afspraakjes, zoals seinen en dergelijke,
ook wat conventies betreft wil ik graag een iets uitgebreide kaart spelen, ml,lionell,bergen md, dont, inv min,multi , muider,stay, puppet, zwakke sa, zulke dingen beheers ik wel en wil ik wel graag spelen
als er iemand geinteresseerd is, gewoon mailtje sturen, da mag zelfs nen ollander weze-)-)
grtz b wouters alias bennywo
0

#2 User is offline   Wiskundige 

  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 2020-August-19

Posted 2020-August-22, 08:18

View Postb wouters, on 2020-August-22, 07:18, said:

goede middag, ben op zoek naar een partner die op regelmatige tijdstippen een paar wil vormen met me,
speel graag en veel en hou wel van wat afspraakjes, zoals seinen en dergelijke,
ook wat conventies betreft wil ik graag een iets uitgebreide kaart spelen, ml,lionell,bergen md, dont, inv min,multi , muider,stay, puppet, zwakke sa, zulke dingen beheers ik wel en wil ik wel graag spelen
als er iemand geinteresseerd is, gewoon mailtje sturen, da mag zelfs nen ollander weze-)-)
grtz b wouters alias bennywo


Goedendag

ik zoek ook naar een partner
https://www.bridgeba...-for-a-partner/

laat me weten wanneer u online bent a.u.b.
ik hoor het graag van u

Groet,
Roman
0

#3 User is offline   GoldenCalf 

  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 2023-February-10

Posted 2023-October-11, 12:44

View Postb wouters, on 2020-August-22, 07:18, said:

goede middag, ben op zoek naar een partner die op regelmatige tijdstippen een paar wil vormen met me,
speel graag en veel en hou wel van wat afspraakjes, zoals seinen en dergelijke,
ook wat conventies betreft wil ik graag een iets uitgebreide kaart spelen, ml,lionell,bergen md, dont, inv min,multi , muider,stay, puppet, zwakke sa, zulke dingen beheers ik wel en wil ik wel graag spelen
als er iemand geinteresseerd is, gewoon mailtje sturen, da mag zelfs nen ollander weze-)-)
grtz b wouters alias bennywo

Wel ontzettend lang geleden, maar je kan nooit weten. Ik zoek nu weer en heb net gepostet. Als je het niet vind: r-h.kalf@t-online.de
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users